مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه منصوب شد

با حکم شهردار اصفهان «داوود بحیرایی» به‌عنوان مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده با صدور حکمی داوود بحیرایی را به عنوان مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«در تداوم مسیر حکم روایی شهری و با عنایت به لزوم سرعت بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و انجام پروژه‌های شهری و خدمت رسانی جهادی به مردم عزیز اصفهان شما را چه فردی توانمند متعهد و صاحب تجربه در امور شهرداری هستید به سمت مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول آفرین و با ارتباط مؤثر با شهروندان و جلب مشارکت آنان در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید و حداکثر تلاش خود را برای بهبود شرایط کارکنان و رانندگان خدوم آن شرکت معطوف کنید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن شرکت موفق و پیروز باشید.»

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی از مدیران باسابقه شهرداری اصفهان است که در کارنامه فعالیت خود مدیریت منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، شهرداری بهارستان، شهرداری اندیمشک و معاونت خدمات شهری مناطق مختلف شهرداری اصفهان را دارد.

کد خبر 692258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.