نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن نما» آغاز به‌کار کرد

نخستین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن نما» با حضور فعالان عرصه صنعت، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، سرمایه‌گذاران و کنشگران حوزه اقتصاد و دستگاه‌های اجرایی عصر امروز به میزبانی شهر اصفهان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن نما» امروز _دوشنبه دهم مهرماه_ با حضور علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، حسین هرسیج، رئیس دانشگاه اصفهان، قاسم مصلحی رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، نادر آخوندی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به‌منظور معرفی محصولات و خدمات فناورانه، سوژه‌یابی برای سرمایه‌گذاری، مذاکرات و انعقاد قرارداد با حضور صاحبان صنایع، بازرگانان، شرکت‌های دانش‌بنیان، مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شهر اصفهان آغاز به‌کار کرد.

در برگزاری این رخداد، سازمان‌هایی از جمله شهرداری اصفهان، استانداری، شهرک علمی و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی، دانشگاه اصفهان، اتاق بازرگانی، منطقه ویژه علم و فناوری، فعالان عرصه صنعت، دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری، شرکت دانش‌بنیان، کارآفرینان، اعضای هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگران مشارکت دارند.

این نمایشگاه ملی همزمان با آخرین روز پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) در اصفهان آغاز به‌کار کرد.

بر اساس متولیان برگزار کننده این نمایشگاه، توسعه تعاملات صنایع و فناوران برای تحقق و نوآوری باز، معرفی نیازهای فناورانه صنایع، امیدآفرینی به‌ویژه در نسل جوان، شبکه‌سازی، بازدید و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان و هیئت‌های خارجی از کشورهای روسیه، چین و ارمنستان، کشورهای عرب زبان و تعامل صنایع بزرگ با دانش‌بنیان‌ها از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

همچنین برگزاری ۴۰ رویداد در کنار نمایشگاه «فن نما» پیش‌بینی شده است که از آن جمله می‌توان به لیگ رباتیک، ماراتن بازی سازی رایانه‌ای با همکاری دانشگاه اصفهان، رویدادهای مختلف توانمندسازی با همکاری اتاق بازرگانی و رویدادهای مرتبط با صندوق پژوهش و نوآوری اشاره داشت.

نخستین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن نما» از دهم تا دوازدهم مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به حوزه فناوری می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 692256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.