محدودیت‌های ترافیکی بازی سپاهان و الاتحاد عربستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی به دلیل بازی فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در شهر اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: با توجه به برگزاری دیدار حساس مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، فردا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی توسط پلیس راهور اصفهان در مسیرهای منتهی به ورزشگاه نقش جهان شهر اصفهان اعمال می‌شود.

وی افزود: بر این اساس تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین از ۱۲ ظهر تا ۲۴ روز دوشنبه دهم مهرماه از میدان امید (ورودی شمال شهر از سمت خیابان زینبیه) به سمت میدان تاکسیرانی در بلوار آسمان در مسیر غرب به شرق و بالعکس _ میدان تاکسیرانی به سمت میدان المپیک در بلوار فرزانگان در هر دو مسیر شرق به غرب و بلعکس ممنوع است و رانندگان این نوع وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین میدان امید به سمت شهر حبیب‌آباد شهرستان برخوار برای تردد خود استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: تردد وسایل نقلیه سنگین از پل سلیمان خاطر به سمت پل شریعتی و میدان المپیک نیز ممنوع است و پل سلیمان خاطر به سمت آزادگان و شهرستان‌های خمینی‌شهر و نجف‌آباد به عنوان مسیر جایگزین این خودروها تعیین شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به تراکم ترافیک در محدوده‌های مذکور محدودیت‌های موقت و دائم نیز اجرا خواهد شد، گفت: رانندگان ضمن همکاری و همراهی با مأموران پلیس در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 692192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.