دوره تخصصی استعدادیابی والیبال در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار شد

با شرکت ۳۵۰ نفر از علاقمندان زیر ۱۴ سال والیبال، دوره استعدادیابی شهرستان‌های آذربایجان غربی با محوریت خوی برای شمال و مهاباد برای جنوب استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین دوره تخصصی استعدادیابی والیبال در رده سنی زیر ۱۴ سال در بخش دختران و پسران _یکشنبه نهم مهرماه_ برگزار شد.

در این دوره، استعدادیابی در حوزه شهرستان‌های شمال آذربایجان‌غربی به مرکزیت خوی در سالن آموزش و پرورش این شهرستان و استعدادیابی برای شهرستان‌های جنوب استان نیز به مرکزیت سالن ۲ هزارنفری مهاباد برگزار شد.

در مجموع دور اول و دوم تعداد ۳۵۰ نفر در دو بخش دختران و پسران مورد ارزیابی قرار گرفتند که پس از ارزیابی هیئت والیبال آذربایجان‌غربی اسامی نفرات برای شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی اعلام خواهد شد.

افراد شرکت‌کننده در این دوره‌های استعدادیابی، مورد ارزیابی آنتروپومتری و تست‌های مهارتی والیبال قرار گرفتند.

افراد علاقمندی که در این دوره‌های استعدادیابی به هر دلیلی نتوانستند شرکت کنند، تا پایان مهرماه شرایطی فراهم خواهد شد که در مرکز استان نیز بتوانند در دوره‌های استعدادیابی ارومیه حضور پیدا کنند.

ارومیه و آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور و پایتخت والیبال ایران و آسیا لقب گرفته و این رشته پرطرفدار علاقمندان بسیاری را توانسته در این استان والیبالیست‌خیز به خود جلب کند.

کد خبر 692188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.