آموزش همزمان با درمان از نکات برجسته رقابت با برگزیدگان جهان اسلام است

رئیس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در جشنواره جایزه مصطفی (ص) دانشمندان با مشاهده دستاوردهای ما پی خواهند برد که آموزش ما همزمان با درمان است و از نظر علمی توانسته‌ایم حتی از آن‌ها پیشی بگیریم.

سیدمحمدحسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مهمانان در برنامه امروز جشنواره جایزه مصطفی (ص) در دانشکده‌های مرتبط با تخصص خود در دانشگاه‌های اصفهان، علوم پزشکی و صنعتی اصفهان وارد تعامل شدند.

وی افزود: امروز میزبان دانشمندان رشته تغذیه در دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از کشور ترکیه و پاکستان بودیم.

رئیس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به فرصت‌های ایجاد شده در این جشنواره تصریح کرد: اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، تبادل دانشجو و استاد برای دوره‌های کوتاه‌مدت، عضو هیئت علمی الحاقی و برگزاری کارگاه‌های مشترک از جمله این فرصت‌ها است.

وی ادامه داد: بیماری‌های مزمن و نقش تغذیه در پیشگیری از این بیماری‌ها با رویکرد اساتید و امنیت غذایی موضوعاتی است که در نشست امروز به آن پرداخته شد.

روحانی با اشاره به حجم اخبار منفی در فضای بین‌الملل گفت: حضور دانشمندان و مشاهده دستاوردهای علمی ما مورد توجه بسیاری از آن‌ها قرار خواهد گرفت و به این نکته پی خواهند برد که آموزش ما همزمان با درمان است و از نظر علمی حتی از آن‌ها پیشی گرفته‌ایم.

کد خبر 692126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.