پیشکسوتان رشته والیبال در کردستان تجلیل می‌شوند

رییس هیئت والیبال استان کردستان گفت: پیشکسوتان والیبال نقش مؤثری در رشد این رشته دارند که با توجه به اهمیت این موضوع از ۱۵ نفر پیشکسوت رشته والیبال در استان کردستان تجلیل به عمل خواهد امد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیئت والیبال کردستان، امید مهتاب اظهار کرد: والیبال استان کردستان در این چند سال شاهد رشد و توسعه مناسبی بوده و توانسته است در سطح کشور بیشتر شناخته شود.

وی افزود: هیئت والیبال استان کردستان تا کنون با برنامه‌ریزی‌های دقیق توانسته است فراتر از تقویم فدراسیون جلو برود و این مهم نشان از آن دارد که این هیئت خواستار توسعه این رشته است.

رئیس هیأت والیبال استان کردستان تصریح کرد: هیئت والیبال استان با برگزاری دوره بین‌المللی مربیگری والیبال و حضور ملی‌پوشان سابق تیم ملی در این کلاس توانست برگ جدیدی از والیبال را در این دیار ورق بزند.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از خادمان ورزش یک اصل مهم در ورزش است، گفت: تمام برنامه‌های که توسط هیئت والیبال استان برگزار شده با مشورت بزرگان این رشته انجام می‌شود که این نقطه عطفی در والیبال استان است.

مهتاب ادامه داد: پیشکسوتان والیبال نقش مؤثری در رشد والیبال داشته و دارند و با توجه به اهمیت این قضیه هیئت والیبال کردستان رسالت خود را به جا آورده و با برنامه‌ریزی‌هایی که شده، مقرر شده است مراسم تجلیل از سپیدمویان والیبال کردستان را در این ماه مبارک برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم ۱۰ مهرماه با حضور پیشکسوتان رشته والیبال برگزار شده و از ۱۵ نفر از بانوان و مردان پیشکسوت این رشته تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایمنا، هیئت والیبال استان کردستان در نظر دارد هر فصل از تعدادی از جامعه والیبال استان همچون داوران و مربیان فعال تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 692113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.