منصوری: مجموعه جدید ورزشی تهران در شهر آفتاب ساخته می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهور از ساخت مجموعه جدید ورزشی در تهران طبق دستور رییس جمهور خبر داد و گفت: قرار است با توجه به پیشنهادهای تولیت آستان امام خمینی (ره) این مجموعه در شهر آفتاب ساخته شود.

به گزارش ایمنا، محسن منصوری روز یکشنبه در محل نهاد ریاست جمهوری درخصوص مکان یابی برای ساخت ورزشگاه جدید در تهران که با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: در دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام و انجام پروژه‌های جدید در حوزه‌های عمرانی، ریلی، بهداشتی و غیره در دستور کار است و در این مدت اقدامات مهمی انجام شده و در سفر اخیر رئیس جمهور به اصفهان پروژه‌های مهمی افتتاح یا در دست اقدام قرار گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: رئیس جمهور در سفر آینده خود به شیراز خواهند رفت تا در حوزه‌های ریلی، جاده‌ای و عمرانی افتتاح پروژه‌ها و پیگیری اقدامات لازم برای طرح‌های ناتمام در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه به رغم انجام اقدامات مهم در دولت سیزدهم، انجام پروژه‌های فاخر ورزشی در کارنامه دولت خالی بود، تصریح کرد: به دلیل کمبود امکاناتی که استان تهران در حوزه مجموعه بین المللی ورزشی دارد، رئیس جمهور دستور دادند که در این حوزه کارهای ابتدایی به سرعت انجام شود. بر همین مکان یابی برای این مجموعه در دستور کار معاونت اجرایی ریاست جمهوری قرار گرفت.

منصوری با بیان اینکه این مجموعه ورزشی فقط در حد یک ورزشگاه نخواهد بود، یادآور شد: این مجموعه شامل بیشتر رشته‌های ورزشی همراه با امکانات اسکان خواهد بود و اتمام آن شاید در عمر ۲ سال باقی مانده دولت سیزدهم به پایان نرسد. ولی تلاش خواهد شد برخی از سالن‌های آن آماده شده و از قابلیت استفاده برخوردار شود.

در این نشست پیشنهاد ساخت ورزشگاهی در نزدیک حرم امام خمینی (ره) در مجموعه شهر آفتاب مطرح و بررسی شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 692094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.