وجود یگان‌های ویژه مایه ترس بدخواهان و ضدانقلاب است

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: وجود یگان‌های ویژه برای مردم مایه آرامش است و برای بدخواهان و ضدانقلاب ترس ایجاد می‌کند و همواره آن‌ها را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام می‌گذارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی، امروز _یکشنبه نهم مهرماه_ در جمع کارکنان یگان ویژه استان کردستان، بیان اینکه شاهد مدیریت خوب انتظامی کردستان در مأموریت‌ها هستیم، اظهار کرد: امنیت کامل در استان کردستان حاکم است و این مهم در سایه تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی و نیروهای امنیتی است.

وی افزود: نیروهای انتظامی در مأموریت‌های گوناگون در کنار مردم و در جهت آرامش آنان تلاش می‌کنند و با برهم‌زنندگان امنیت با اقتدار قاطعانه برخورد می‌کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به اینکه یگان ویژه از آمادگی عملیاتی خوبی برخوردار است، گفت: وجود یگان‌های ویژه برای مردم مایه آرامش است و برای بدخواهان و ضدانقلاب ترس ایجاد می‌کند و همواره آنان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام می‌گذارد.

وی با بیان اینکه من با افتخار سفیر شهید «جمشید صفاری» هستم، اضافه کرد: از فرهنگ و روحیه جهاد و شهادت شهیدان در محیط کار و زندگی استفاده و به این پشتوانه محکم افتخار می‌کنیم.

آمادگی عملیاتی کارکنان انتظامی نشان‌دهنده روحیه جهادی و انقلابی است

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در ابتدای این مراسم اظهار کرد: از نزدیک شاهد رشادت، شجاعت و ازخودگذشتگی کارکنان یگان ویژه در کنار دیگر نیروهای انتظامی استان هستیم که این مهم قابل تقدیر است.

وی افزود: در سال گذشته کارکنان متحمل زحمات زیادی همچون دیگر ایام شدند که با اقتدار در میدان بودند و در راه آرامش مردم و ایجاد امنیت با جان و دل افتخارآفرینی کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به روحیه جهادی کارکنان گفت: اشراف و آمادگی عملیاتی کارکنان در مأموریت‌های پلیس استان در طول سال خود نشان از این روحیه جهادی و انقلابی آنها دارد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد علیزمانی، فرمانده سابق یگان ویژه استان کردستان تقدیر و سرهنگ عباسی به عنوان فرمانده یگان ویژه استان معارفه شد.

کد خبر 692077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.