کشف محموله ۱۰ میلیارد ریالی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۱۰ میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق که در یک منزل مسکونی دپو شده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ کامران ریاحی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف و هوشمندی بالای خود از فعالیت زنی به همراه همسر خود در زمینه تهیه و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تخصصی و رصد هوشمندانه، در نهایت مشخص شد اقلام قاچاق از جنوب کشور خریداری و در یکی از منازل مسکونی شهرستان نجف‌آباد دپو و سپس در سطح استان عرضه می‌شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران پس از تکمیل شدن تحقیقات طی هماهنگی با مرجع قضائی از منزل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۷۹۴ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی که همگی بدون مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه متهم اصلی دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 692069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.