۱.۳ تن مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از کشف یک تن و ۳۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا کریمی امروز _یکشنبه نهم مهرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهتمام ضابطان دستگاه قضائی برای برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر در سطح استان اظهار کرد: در این راستا طی شش ماه نخست سال جاری بیش از یک تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه کشف و ضبط شده است.

وی افزود: بیشترین حجم مواد مخدر کشف شده در کرمانشاه با ۶۶۷ کیلوگرم کشفیات مربوط به ماده مخدر تریاک است.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین از مجموع کشفیات مواد مخدر در سطح استان، ۵۶۱ کیلوگرم ماده مخدر گل، ۲۷ کیلوگرم ماده مخدر شیشه و هفت کیلوگرم هروئین بوده است.

کریمی از اعتیاد به عنوان یکی از معضلات مهم و آسیب‌های اجتماعی موجود در کرمانشاه نام برد و افزود: متأسفانه گرفتار شدن هر فرد در دام اعتیاد می‌تواند فروپاشی یک خانواده را به دنبال داشته باشد و معضلات اجتماعی بسیاری به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: دستگاه قضائی برخورد قاطع و بدون مماشات را با باندهای کلان قاچاق و توزیع مواد مخدر در دستور کار خود قرار داده است.

دادستان کرمانشاه با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه در حوزه مبارزه با جرایم مواد مخدر و ضربه به بنیان مالی فروشندگان مواد مخدر در کرمانشاه همچنان ادامه خواهد داشت.

کریمی با اشاره به کشفیات شش ماه نخست استان در حوزه مشروبات الکلی گفت: طی این مدت ۴۳ هزار و ۹۷۴ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و ۳ هزار و ۷۱۷ قوطی مشروبات الکلی صنعتی در استان کشف و ضبط شده است.

کد خبر 692061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.