تیم‌های عربی قدرتمند هستند اما سپاهان توان پیروزی دارد

دروازه‌بان سپاهان گفت: بی شک تیم‌های عربی بسیار قدتمند هستند و تلاش خود را برای کسب موفقیت به کار خواهیم گرفت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان روز دوشنبه _ دهم مهرماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیام نیازمند در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد اظهار کرد: برای دیدار با الاتحاد بسیار هیجان زده هستم چراکه مسابقات بین‌المللی برای سپاهان نتایج بسیار خوبی دارد؛ همیشه از بازی مقابل هواداران لذت می‌بریم و به لحاظ تیمی آمادگی ذهنی خوبی داریم، از نظر بدنی هم آماده هستیم اما اگر وقفه بین بازی‌های لیگ وجود نداشت شرایط بهتری را تجربه می‌کردیم.

وی افزود: بازی راحتی مقابل الاتحاد نداریم چراکه هر دو تیم خط حمله قوی در اختیار دارند، بی شک پیروزی ما غیر ممکن نیست و به همین دلیل تلاش می‌کنیم بازی‌های خود را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

دروازه‌بان سپاهان با اشاره به پر مهره بودن تیم‌های عربستانی خاطر نشان کرد: تیم‌های عربی با خرید ستاره‌های جهان با نمایندگان اروپا رقابت می‌کنند و این در شرایطی است که ما در این فصل مشکل سقف قرارداد داشتیم؛ با این حال فرقی نمی‌کند چه تیمی برابر ما قرار بگیرد و اگر به معنای واقعی تیم باشیم توان پیروزی داریم؛ بی شک تیم‌های عربی بسیار قدرتمند هستند و تلاش خود را برای کسب موفقیت به کار خواهیم گرفت‌.

کد خبر 692048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.