تکمیل دیوار سبز بلوار ایران شهر قزوین

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین از تکمیل دیوار سبز ضلع غربی بلوار ایران خبر داد و گفت: با توجه به سطح شیب‌دار بستر حاشیه غربی بلوار ایران، بستر قرارگیری هشت هزار گلدان سیمانی به منظور احداث دیوار سبز انجام می‌شود.

محمدصالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تکمیل دیوار سبز ضلع غربی بلوار ایران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به سطح شیب‌دار بستر حاشیه غربی بلوار ایران، اقدام به بسترسازی و جایگذاری هشت هزار گلدان سیمانی به منظور احداث دیوار حائل سبز می‌شود تا امکان کاشت و توسعه فضای سبز در حاشیه این معبر فراهم شود.

وی اضافه کرد: در تکمیل پروژه زیباسازی و توسعه فضای سبز این بلوار، عملیات آماده‌سازی گلدان‌های سیمانی شامل خاک‌ریزی نباتی و تسطیح انجام شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: عملیات کاشت هشت هزار درختچه زینتی مناسب شامل لاوان، رزماری، زرشک و آبشار طلایی با رنگ‌های متمایز و نیاز آبی اندک و سازگار با اقلیم شهر قزوین در برنامه کاری قرار گرفت و عملیات کاشت طی مدت یک ماه به اتمام رسید.

صالحی افزود: اجرای این پروژه در راستای توسعه فضای سبز، ایجاد پوشش گیاهی زیبا و جذاب، افزایش سبزینگی و طراوت محیط شهری اجرا شده است.

کد خبر 692038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.