رتبه اول بیمه سلامت اصفهان در حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: با بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان هزینه برای درمان بیماران خاص در استان اصفهان رتبه اول کشوری در حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج را در اختیار داریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، محمد حسین صفاری با بیان اینکه با بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان هزینه برای درمان بیماران خاص در استان اصفهان رتبه اول کشوری در حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج را در داریم، اظهار کرد: صندوق حمایت از بیماران خاص از ابتدای آبان‌ماه ۱۴۰۱ شروع به کار کرد و طی این ۱۰ ماه، بیش از ۷۵ هزار بیمار خاص در استان اصفهان از خدمات این صندوق بهره مند شده‌اند که اکثر این بیماران مبتلا به سرطان هستند.

وی افزود: با تصویب صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در مجلس یازدهم، بیمه سلامت به عنوان متولی این صندوق، نهایت تلاش خود را برای کاهش درد و رنج بیماران و اجرای فرامین مقام معظم رهبری به کار گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان تصریح کرد: ۱۰۷ نوع بیماری خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت این صندوق است، امسال نیز با افزایش ۲ هزار میلیاردی اعتبار صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج، روند حمایت از این بیماران با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 692018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.