با پیروزی مقابل سپاهان شرایط خود را بهبود می‌بخشیم

سرمربی الاتحاد عربستان گفت: در صورتی که فردا برابر سپاهان نیز به پیروزی برسیم، شرایط بسیار خوبی پیدا خواهیم کرد؛ در واقع ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه _دهم مهرماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سانتونس، سرمربی الاتحاد در نشست خبری پیش از بازی در خصوص دیدار با سپاهان اظهار کرد: باعث افتخار ما است که در ایران حضور داریم؛ این دومین بازی مرحله گروهی ما به‌شمار می‌رود و از سپاهان انتظارات بالایی خواهیم داشت، چراکه بازیکنان و کادر فنی خوبی را در اختیار دارد.

وی افزود: در جدال ابتدایی خود که بسیار اهمیت داشت به پیروزی رسیدیم و به خوبی از اهمیت امتیاز خارج از خانه آگاهی داریم، به همین دلیل فردا برای سه امتیاز خواهیم جنگید؛ قرار است مقابل هواداران سپاهان بازی کنیم و امروز نیز یک جلسه تمرینی برگزار خواهیم کرد تا آماده مسابقه فردا شویم.

سرمربی الاتحاد با اشاره به بازی‌های دشوار این تیم گفت: واقعیت ماجرا این است که زمان کمی برای بازی‌ها داشتیم و همین موضوع سبب می‌شود شرایط دشوارتری را تجربه کنیم؛ تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بازیکنان را به صورت کامل در اختیار داشته باشیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک روز زودتر به ایران سفر کنیم تا با شرایط آشنا شویم.

وی درباره غیبت بنزما ادامه داد: مدتی است که بنزما را در اختیار نداریم و حتی بازیکنانی داشتیم که برای تیم ملی عربستان بازی می‌کنند. تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا از بازیکنان جوان و خوب خود استفاده کنیم، با اینکه گاهی بازیکنان در اختیار تیم نیستند، اما چاره‌ای به جز ادامه دادن نداریم.

سرمربی الاتحاد خاطرنشان کرد: همان‌گونه که پیش از این گفتم جدال اول و پیروزی در آن برای ما اهمیت دارد و به همین دلیل اطلاع داشتیم بازی سختی برای ما خواهد بود؛ به همین دلیل با ذهنیت یک تیم قوی به مصاف حریف خود رفتیم و اگر فردا برابر سپاهان نیز به پیروزی برسیم شرایط بسیار خوبی پیدا خواهیم کرد؛ در واقع ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

سانتوس با اشاره به تجربه معیوف تصریح کرد: پس از دیدار فردا ریکاوری انجام می‌دهیم و به سراغ مسابقات پرفشار لیگ داخلی خواهیم رفت؛ از حضور معیوف در ترکیب بسیار خوشحالم، چراکه دروازه‌بان خوبی است و شخصیت حرفه‌ای دارد؛ تجربه معیوف به تیم کمک خواهد کرد و حضور این بازیکن برای ما اهمیت دارد. او در پنج فینال حضور داشته است و افتخار می‌کنم که در کنار ما قرار دارد.

وی در خصوص سبک بازی مقابل سپاهان تصریح کرد: گاهی با چهار و گاهی با سه دفاع بازی می‌کنیم و با توجه به اینکه باید به سبک بازی تیم رقیب نگاه کنیم؛ فردا برای سبک بازی خود تصمیم‌گیری خواهیم کرد؛ به‌طور کلی باید تمرکز داشته باشیم، چراکه حریف ما تیم خوبی است و همان‌گونه که فصل گذشته کیفیت خود را نشان دادیم، برای جدال فردا نیز از استعداد بازیکنان نهایت استفاده را خواهیم کرد تا مسابقه خوبی باشد.

سرمربی الاتحاد گفت: میزبانی سپاهان از زمانی‌که در فرودگاه حضور داشتیم بسیار خوب بود و باید بابت آن از نماینده ایران تشکر کنم.

کد خبر 692011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.