فرهنگ‌سازی استفاده از حمل‌ونقل عمومی برای گروه‌های مختلف با ایجاد تسهیلات

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ایجاد تسهیلات برای گروه‌های مختلف استفاده‌کننده از مترو از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان می‌تواند آثار مطلوبی در فرهنگسازی استفاده از حمل‌ونقل عمومی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حق‌شناس در حاشیه بازدیدهای میدانی ویژه ستاد مهر ۱۴۰۲ از بخش‌های مختلف شرکت متروی منطقه اصفهان، با اشاره به اهمیت جایگاه مترو در حمل‌ونقل همگانی شهر اصفهان اظهار کرد: اولویت نخست حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، تجهیز و افزایش قطارهای مترو و کاهش سرفاصله حرکت مترو به کمتر از چهار دقیقه است.

وی با بیان اینکه هزینه هر سفر با مترو بالغ بر ۴۰ هزار تومان است، افزود: شهرداری اصفهان در راستای حمایت و توسعه حمل‌ونقل عمومی بالغ بر ۳۸ هزار تومان برای هر سفر یارانه پرداخت می‌کند.

فرهنگ‌سازی استفاده از حمل‌ونقل عمومی برای گروه‌های مختلف با ایجاد تسهیلات

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت جایگاه بهره‌برداری در مدیریت مترو تصریح کرد: با توجه به شرایط حال حاضر سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی و تعامل و کارشناسی، با شرکت مترو و با استفاده از روش‌های مهندسی خطوط و شبکه و زمان‌بندی نسبت به افزایش بهره‌وری، ظرفیت و کاهش سرفاصله حرکت قطارهای مترو اقدامات جدیدی را انجام دهیم.

وی با اشاره به مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ایجاد تسهیلات برای گروه‌های مختلف استفاده‌کننده از مترو از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان می‌تواند آثار مطلوبی در فرهنگ‌سازی استفاده از حمل‌ونقل عمومی ایجاد کند.

فرهنگ‌سازی استفاده از حمل‌ونقل عمومی برای گروه‌های مختلف با ایجاد تسهیلات

حق‌شناس با اشاره به بروز مشکلات جزئی در خدمات اصفهان کارت در سطح گیت‌های ورودی مترو و با تاکید بر رفع مشکلات و ارتقای خدمات با محوریت رضایت‌مندی شهروندان گفت: انعقاد قرارداد یا تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها برای تسهیل استفاده از مترو با کارت‌های دانشجویی و اصفهان کارت در بهبود و توسعه این طرح مؤثر است.

کد خبر 691988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.