ایجاد بازارهای محلی با هدف کاهش ترافیک در هسته مرکزی ارومیه

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اداره صمت همکاری‌های لازم را در راستای ایجاد و راه‌اندازی بازارهای محلی و اجرای قانون بهبود محیط‌زیست انجام داده است که نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر دارد.

مرتضی منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌نشانان نمود ایثار و ازخودگذشتگی در مواقع خطر هستند و نام‌گذاری و بزرگداشت یک روز از سال برای گرامیداشت مقام «آتش‌نشان» کمترین اقدامی است که می‌توان در راستای فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های آن‌ها انجام داد.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده افزود: اداره صمت اقدامات لازم را در راستای ایجاد و راه‌اندازی شهرک‌های صنفی خارج از شهر و مورد تأیید دستگاه‌های ذی‌ربط، در راستای انتقال و ساماندهی این صنوف انجام داده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اهمیت فعال کردن کارگروه ساماندهی مشاغل شهری، خاطرنشان کرد: اداره صمت همکاری‌های لازم را در راستای ایجاد و راه‌اندازی بازارهای محلی و اجرای قانون بهبود محیط‌زیست انجام داده است که نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی در هسته مرکزی شهر دارد.

منافی گفت: اداره صمت نسبت به حمایت از تولیدکنندگان کم‌سرمایه و ایجاد بستر برای تبلیغ و فروش تولیداتشان با همکاری دستگاه‌های اجرایی دخیل اهتمام ویژه دارد.

کد خبر 691948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.