بازگشت کاروان تکواندوی ایران با ۸ مدال رنگارنگ به وطن

تیم ملی تکواندو کشورمان بامداد امروز پس از کسب هشت مدال در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین وارد فرودگاه امام‌خمینی (ره) شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های تکواندو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو در چین با کسب هشت مدال نقره و برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید و بر همین اساس تیم ملی کشورمان ساعت ۰۴:۰۰ بامداد امروز _یکشنبه نهم مهرماه_ با استقبال مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان، لیلا سلیمی نایب‌رئیس بانوان، محمد جمشیدی عضو هیئت‌رئیسه و خزانه‌دار، جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو، علی تاجیک رئیس سازمان تیم‌های ملی و جمعی از رؤسای هیئت‌های استانی وارد فرودگاه امام‌خمینی (ره) تهران شد.

بازگشت کاروان تکواندو ایران با ۸ مدال رنگارنگ به وطن

در این رقابت‌ها که هیچ‌کدام از مدال‌های ملی‌پوشان کشورمان به رنگ طلا درنیامد، آرین سلیمی، مهدی حاجی‌موسایی و علیرضا حسین‌پور سه مدال نقره، متین رضایی، مهران برخورداری، ملیکا میرحسینی، مبینا نعمت‌زاده و مرجان سلحشوری (پومسه) هم پنج نشان برنز را از آن خود کردند.

بازگشت کاروان تکواندو ایران با ۸ مدال رنگارنگ به وطن

متین رضایی، مهران برخورداری، آرین سلیمی، مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی به‌همراه مینو مداح، بیژن مقانلو و مجید افلاکی اعضای کادر فنی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های گرندپری چین راهی شهر «تای ئوان» چین شدند تا روز هجدهم مهرماه شانس خود را برای افزایش امتیازات خود در رنکینگ امتحان کنند. سجاد مردانی، ابوالفضل زندی، ابوالفضل عباسی و میرهاشم حسینی هم برای شرکت در گرندپری راهی کشور چین خواهند شد.

کد خبر 691946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.