انتقال سند واحدهای «سنه سنتر» سنندج در گرو انجام تمام تعهدات است

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج گفت: انتقال سند واحدهای پروژه سنه سنتر، منوط به انجام تمام تعهدات مفاد قرارداد دو طرف شهرداری و شرکت سرمایه‌گذار است که با توجه به ایرادات و مشکلاتی که وجود دارد، انتقال سند در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد میمنت‌آبادی امروز _یکشنبه نهم مهرماه_ در جلسه تعیین تکلیف پروژه بزرگ «سنه سنتر» که با سرمایه‌گذاری خارجی و شراکت شهرداری سنندج احداث شده است، اظهار کرد: جلسات متعدد و ساعت‌ها کار کارشناسی در ارتباط با پروژه سنه سنتر انجام شده و این جلسه نیز برای هماهنگی بیشتر و بررسی مسائل و مشکلات برگزار شده است.

وی افزود: از سرمایه‌گذاران پروژه سنه سنتر از اقلیم کردستان عراق که در منطقه ما سرمایه‌گذاری کرده‌اند کمال قدردانی را داریم و امیدواریم با مشارکت همدیگر این اتفاق کم‌نظیر را رقم بزنیم تا برای مردم شهر سنندج منشأ خیر شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: انتقال سند واحدهای پروژه سنه سنتر، منوط به انجام تمامی تعهدات مفاد قرارداد دو طرف شهرداری و شرکت سرمایه‌گذار است که با توجه به ایرادات و مسائل و مشکلاتی که وجود دارد، انتقال سند در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: شهرداری هم به عنوان شریک تجاری این پروژه و هم نهاد ناظر بر ساخت‌وساز در شهر وظیفه دارد، تکالیف قانونی خود را انجام دهد.

انتقال سند واحدهای «سنه سنتر» سنندج در گرو انجام تمام تعهدات است

میمنت‌آبادی اضافه کرد: اهتمام جدی شورای اسلامی شهر برای حل مسائل و مشکلات این پروژه بوده و در این راستا چون این پروژه حق مردم شهر سنندج است، نمی‌توانیم کوچک‌ترین مسامحه‌ای را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احداث پروژه تجاری سنه سنتر با سرمایه‌گذاری خارجی و شراکت شهرداری سنندج با هدف ساماندهی و انتقال بخشی از بازار تاناکورای سنندج به این مکان، از هجدهم شهریورماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و پروژه باید طی مدت دو سال، هجدهم شهریورماه سال ۱۴۰۱ به اتمام و افتتاح می‌رسید، در صورتی که حدود یک‌سال از مهلت قانونی گذشته و به دلیل مشکلات و ایراداتی که پروژه دارد، افتتاح نشده است.

پروژه سنه سنتر در زمینی به مساحت بیش از ۱۵ هزار مترمربع و ۶ طبقه با هدف تجاری و تفریحی در حدفاصل بلوار پاسداران و خیابان ساحلی سنندج احداث شده است.

کد خبر 691944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.