هم‌رسانی صنایع بزرگ و دانش‌بنیان‌ها، وجه تمایز نمایشگاه ملی فن‌نما است

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه هم‌رسانی صنایع بزرگ و دانش‌بنیان‌ها، وجه تمایز نمایشگاه ملی فن‌نما است، گفت: امیدواریم با نمایش توانمندی‌های فناورانه‌ای که در کشور ما وجود دارد، بتوانیم امیدبخشی خوبی را در جامعه ایجاد کنیم.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وجه تمایز نمایشگاه‌ها فن‌نما با سایر نمایشگاه‌ها اظهار کرد: تلاش کردیم صنایع بزرگ و مجموعه‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های تامین‌کنندگان مالی را در نمایشگاه کنار هم داشته باشیم تا بتوانند با به اشتراک‌گذاری نیازهای فناوری آن‌ها با صنایع بزرگ به انرژی‌گذاری که با مجموعه‌های دانش‌بنیان انجام می‌دهند، کمک کنند.

وی افزود: دانش‌بنیان‌ها می‌توانند توانمندی‌های خود را به صنایع بزرگ عرضه کنند و تامین‌کنندگان مالی نیز فرصتی برای حمایت از آن‌ها و انعقاد قراردادهای لازم ایجاد کنند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه هم‌رسانی صنایع بزرگ و دانش‌بنیان‌ها، وجه تمایز نمایشگاه ملی فن‌نما است، تصریح کرد: پیش‌بینی رویدادهای جذاب و در سطح ملی از دیگر وجوه تمایز نمایشگاه فن‌نما با سایر نمایشگاه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه مسابقات کشوری رباتیک و ماراتون بازی‌سازی، به ایجاد جذابیت و جذب مخاطب در نمایشگاه فن‌نما کمک می‌کند، گفت: این رویدادها در قالب مسابقاتی همچون رباتیک، بازی‌سازی‌های رایانه‌ای و مجموعه‌ای از ایده کاپ‌های مختلف است که توسط حوزه‌های مختلف در آن اجرا می‌شود و در جذب مخاطب نمایشگاه مؤثر است.

نصوحی با بیان اینکه قراردادهایی که می‌تواند در نمایشگاه فن‌نما منعقد شود، جزئی از دستاوردهای این نمایشگاه است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با هم‌رسانی نیازهای صنایع، توانمندی مجموعه‌های دانش‌بنیان و توانمندی‌های مالی در نمایشگاه قراردادهای خوبی بین مجموعه‌ها منعقد شود و با نمایش توانمندی‌های فناورانه‌ای که در کشور ما وجود دارد، بتوانیم امیدبخشی خوبی را در جامعه ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن‌نما» از دهم تا دوازدهم مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان دایر خواهد شد و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه www.fannema.ir مراجعه کنند.

کد خبر 691943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.