۳۴۲ واحد مسکونی در اختیار مددجویان بهزیستی استان بوشهر قرار گرفت

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۳۴۲ واحد مسکونی در اختیار افراد تحت پوشش این سازمان در استان بوشهر قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، رضا محمودی در نشست با نماینده بنیاد علوی در جنوب غرب کشور ضمن تقدیر از حمایت‌های این بنیاد به گروه‌های هدف تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: اشتغال و مسکن از مهمترین اصول توانمند سازی مددجویان تحت پوشش است.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح نهضت مسکن در قالب تفاهم‌نامه مرحله اول ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول با مشارکت شرکای اجتماعی خود از جمله بنیاد مستضعفان تعداد ۳۴۲ واحد تحویل داده شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: در فاز دوم این تفاهم‌نامه نیز تعداد ۸۵ واحد مسکن ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول در سال جاری مجوز اخذ شده که تاکنون ۴۳ واحد در دست ساخت است و ۶ واحد نیز تحویل افراد دارای شرایط شده است.

محمودی اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۱ واحد مسکونی ویژه ایتام با مشارکت و هم‌افزایی بهزیستی، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برنا مهریزی شده که تاکنون ۱۰ واحد آن به پایان رسیده و واگذار شده است.

وی تصریح کرد: با تفاهم‌نامه‌ای که میان این سازمان و بنیاد علوی منعقد شده است، به دنبال این هستیم که در راستای کمک به تأمین مسکن و جهیزیه جامعه هدف نیازمند، قدم‌های مؤثری برداریم و منشأ خیر و برکت برای ولی‌نعمتان باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 691918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.