رویداد فناوری جایزه مصطفی (ص) فردا برگزار می‌شود

دبیر اجرایی استپ علمی و فناوری هفته جایزه مصطفی (ص) گفت: رویداد فناوری جایزه مصطفی (ص) و ارتباط دانشمندان با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان شهر اصفهان فردا (دهم مهرماه) برگزار می‌شود و بعضی شرکت‌ها به ارائه چالش‌ها و توانمندی‌های خود می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدهادی محقق در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به رویدادهای برگزار شده جایزه مصطفی (ص) در اصفهان اظهار کرد: در نخستین روز از این رویداد، تبادل علم و فناوری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز گذشته در خصوص ارتباط دانشمندان با جامعه علمی اصفهان برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای سه پنل علمی در نخستین روز از این رویداد افزود: موضوع این پنل‌ها در ارتباط با حوزه علم و تکنولوژی بود.

دبیر اجرایی استپ علمی و فناوری هفته جایزه مصطفی (ص) با بیان اینکه در دومین روز از این رویداد، میزبان دانشمندان در سه دانشگاه اصلی اصفهان از جمله دانشگاه اصفهان، صنعتی و علوم پزشکی بودیم، تصریح کرد: دانشمندان با توجه به حیطه تخصصی خود در این سه دانشگاه تقسیم شدند و به‌عنوان مثال دانشگاه علوم پزشکی این کلان شهر میزبان ۲۵ دانشمند در این حوزه بود.

وی خاطرنشان کرد: رویداد فناوری جایزه مصطفی (ص) و ارتباط دانشمندان با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان شهر اصفهان فردا _دوشنبه دهم مهرماه_ برگزار خواهد شد و بعضی شرکت‌ها به ارائه چالش‌ها و توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.

کد خبر 691909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.