هلاکت شرور مسلح در درگیری با پلیس خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: شرور مسلح در درگیری با پلیس در شهرستان حمیدیه به هلاکت رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی درگیری‌های متعدد مسلحانه میان دو طایفه در منطقه عین ۲ اهواز که منجر به فوت یکی از طرفین درگیری شده بود، حدود ۴۵ نفر از اصحاب دعوی دستگیر شدند و هفت قبضه کلاشینکف و چهار سلاح شکاری کشف و ضبط شده بود و دستورات ویژه برای دستگیری متهم اصلی صادر شد.

وی افزود: متهم اصلی درگیری حدود دو ماه متواری و اقدام به تیراندازی‌های متعدد کرده بود، مأموران پلیس با کار اطلاعاتی شبانه‌روزی مخفیگاه متهم را در شهرستان حمیدیه شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس به مخفیگاه متهم اعزام شدند و با اتخاذ تدابیر لازم افراد صاحب منزل به‌صورت سالم از دست متهم آزاد و سه نفر از همراهان او دستگیر شدند.

میرفیضی اضافه کرد: متهم که مسلح به سلاح جنگی و مهمات بود در مقابل مأموران مقاومت کرد و تقابل به آتش کرد که پس از درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.

وی تصریح کرد: متهم دارای سوابق متعدد شرارت از جمله تیراندازی، سرقت مسلحانه و زورگیری در محاکم قضائی و انتظامی است، در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک تیغه خشاب کشف و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهم نیز توقیف شد.

کد خبر 691866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.