جنگ فرهنگی سخت‌تر از تهاجم نظامی است

امام جمعه پاوه مقابله با جنگ فرهنگی را سخت‌تر از مقابله با تهاجم نظامی دانست و گفت: متأسفانه دشمن فرهنگی غیرمرئی است این مسئله سبب شده احساس خطر جدی نکنیم که این غفلت خطرناک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سی و پنجمین همایش بزرگ وحدت امروز شنبه _ هشتم مهرماه با موضوع پیامبر اعظم (ص) قرآن و اهل بیت (ع) محور اتحاد امت اسلامی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از علمای اهل سنت و شیعه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

ملأ قادر قادری، امام جمعه پاوه در این مراسم، اظهار کرد: از زمان تولد اسلام و پیامبر (ص) دشمنان همواره از دشمنی با اسلام کوتاه نیامده و تا به امروز هم با جنگ نظامی و فرهنگی این دشمنی ادامه دارد.

وی ادامه داد: مردم استان کرمانشاه و شهرستان‌های مرزی به خصوص منطقه اورامانات، ۸ سال سختی‌های جنگ تحمیلی را تجربه کردند و علی‌رغم مرارت‌ها سربلند و با افتخار پیروز از میدان بیرون آمدند.

امام جمعه پاوه به آثار مخرب جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره‌ای داشت و گفت: استعمار امروز با نقشه‌های شوم خود در قالب جنگ نرم و فرهنگی با ایجاد اختلاف مذهبی و قومی، گمراه کردن جوانان، طراحی حقوق زن و حریم‌شکنی در خانواده‌ها به دنبال به انحراف کشیدن ملت است.

وی مقابله با جنگ فرهنگی را سخت‌تر از مقابله با تهاجم نظامی دانست و افزود: متأسفانه دشمن فرهنگی غیرمرئی است این مسئله سبب شده احساس خطر جدی نکنیم که این غفلت خطرناک است.

ملاقادر قادری با تأکید بر مبحث هوشیاری، اضافه کرد: ملت ایران هوشیار هستند که در مقابل این حجم از نقشه‌های شوم دشمن علیه نظام، همچنان دست رد به سینه دشمن می‌زنند.

وی وحدت را امر قرآن و رسول الله (ص) خواند و گفت: وحدت باید دو طرفه باشد، علمای شیعه و سنی باید همبستگی خود را حفظ کنند.

کد خبر 691835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.