پیش‌بینی بورس فردا ۹ مهرماه ۱۴۰۲

برای بازار فردا یک روند نزولی و اصلاح قیمتی بین پنج تا ۱۰ هزار واحد را پیش بینی می‌کنیم، بازار از سطح دو میلیون ۱۰۰ هزار واحد درحال فاصله گرفتن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تقریباً کل هفته گذشته ارزش معاملات بازار بورس زیر پنج هزار میلیارد تومان بود و امروز به بالای این عدد رسید، هرچند که محدوده پنج هزار میلیارد تومانی کماکان عدد قابل قبولی نیست و تا سطوح هشت تا ۱۰ هزار میلیارد تومان فاصله زیادی دارد، اما می‌توان گفت ب نسبت به هفته گذشته وضعیت بهتری دارد.

در صورتی که پیش بینی می‌شد با سفر رئیس جمهور به اصفهان و بهره‌برداری از طرح‌های جدید، سطح تقاضا در نمادهای فولاد و شپنا بهبود یابد، این اتفاق نیفتاد و بازار امروز افت ۱۲ هزار واحدی داشت و در انتهای بازار نیز شواهدی مبتنی بر ورود پول جدید مشاهده نشد.

افزایش مجدد نرخ بهره بین بانکی را می‌توان یکی از عوامل این موضوع دانست، عموماً سیاست‌های مبتنی بر کنترل تقاضا که توسط بانک مرکزی اعمال می‌شود در بازار سرمایه اثر مستقیم دارد، بنابراین برای بازار فردا یک روند نزولی و اصلاح قیمتی بین پنج تا ۱۰ هزار واحد را پیش بینی می‌کنیم، بازار از سطح دو میلیون ۱۰۰ هزار واحد درحال فاصله گرفتن است.

نرخ ارز که مهم‌ترین عامل تأثیر گذاری بر بازار بورس در دوره‌های مختلف بوده است تغییراتی نداشته است و این روند رکودی دور از انتظار نیست.

کد خبر 691828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.