توزیع ۹۰۰ بسته و بن خرید لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند نایین

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین گفت: به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید، ۹۰۰ بسته لوازم‌التحریر و بن‌خرید شامل نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر ایرانی به ارزش سه میلیارد ریال میان دانش‌آموزان نیازمند شهرستان نایین توزیع شد.

محمدجواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید برای تأمین لوازم‌التحریر و پوشاک دانش‌آموزان نیازمند، جلساتی از اوایل شهریور با عنوان پویش جشن عاطفه‌ها و با رویکرد هماهنگی دستگاه‌ها، ادارات و خیران با هدف هم‌افزایی و جلوگیری از موازی‌کاری در فرمانداری شهرستان نایین تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، ۹۰۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی و بن‌خرید برای توزیع میان دانش‌آموزان نیازمند شهرستان با همکاری خیران، صنایع و اصناف و ادارات کار، صمت، اوقاف، بهزیستی، آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج، جمعیت هلال‌احمر و کمیته امداد شهرستان نایین و شهرداری‌های نایین، بافران و انارک آماده شده است که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از طریق مدیران مدارس توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین ارزش ریالی بسته‌های تحصیلی را سه میلیارد ریال عنوان و تاکید کرد: با توجه به برگزاری پویش شور عاطفه‌ها در راستای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و برگزاری مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها در دهم مهرماه، هم‌زمان با سراسر کشور تأمین تجهیزات و پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و لوازم‌التحریر ضروری انجام می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه برخی دانش‌آموزان به علت مشکلات مالی، توانایی خرید تجهیزات و لوازم‌التحریر را ندارند، گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار علاوه بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها، گامی مهم در راستای توسعه کشور به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: خیران و مردم نوع‌دوست نایینی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۶۵۸ و کد آسان‌پرداخت #۰۳۱۱۵*۸۸۷۷* برای مشارکت در پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان واریز کنند.

کد خبر 691821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.