کیوسک‌های هوشمند در دبی چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

کیوسک‌های هوشمند در دبی 28 سرویس دیجیتال مختلف مربوط به صدور گواهینامه خودرو، رانندگان، پارکینگ، خدمات مدیریت درآمد و غیره را ارائه می‌دهند و به صورت شبانه‌روزی برای رفع نیازهای عموم مردم در دسترس هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره راه و ترابری (RTA) در دبی نسل جدیدی از کیوسک‌ها هوشمند را با ویژگی‌های پیشرفته و طراحی مدرن برای بهبود سهولت استفاده و ارائه خدمات شبانه‌روزی معرفی کرده است؛ این کیوسک‌های هوشمند که برای دستیابی به اهداف استراتژیک برای افزایش رضایت شهروندان در نظر گرفته شده است، در چندین مرکز اصلی دبی قرار گرفته‌اند.

کیوسک‌های هوشمند یادشده از جدیدترین فناوری‌ها برای ارتقای تجربه افراد، مطابق با دستورالعمل‌های دولت و برای بهبود خدمات دولتی استفاده می‌کند، این کیوسک‌ها ۲۸ سرویس دیجیتال مختلف مربوط به صدور گواهینامه خودرو، رانندگان، پارکینگ، خدمات مدیریت درآمد و غیره را ارائه می‌دهند و به صورت شبانه‌روزی برای رفع نیازهای عموم مردم در دسترس هستند و گزینه‌های پرداخت مختلف از طریق پول نقد، کارت اعتباری و پرداخت از طریق فناوری NFC را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اداره راه و ترابری (RTA) اعلام کرده است که کیوسک‌های هوشمند جدید با ویژگی نظارت بر عملکرد خودکار و هوشمند برای نظارت بر توسعه خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند و خدمات مؤثر و باکیفیت را به صورت شبانه‌روزی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پروژه ارتقای کیوسک‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ با هدف توسعه و بهبود تجربه کاربران در زمینه خدمات دیجیتال راه‌اندازی شد، این پروژه از آن زمان تاکنون شاهد موفقیت قابل‌توجهی در خدمت‌رسانی به جامعه و افزایش سطح رضایت افراد بوده است؛ از سال ۲۰۲۱ تعداد کیوسک‌های هوشمند افزایش پیدا کرد، به طوری که به تازگی هشت کیوسک جدید در شش مکان اضافه شده است و ۲۴ کیوسک دیگر نیز ارتقا پیدا کردند.

کد خبر 691818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.