دست تفتیان از مدال کوتاه ماند

حسن تفتیان با رکورد  ۱۰.۱۴ ثانیه در فینال دوی ۱۰۰ متر در جایگاه چهارم  ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _شنبه، هشتم مهرماه_ حسن تفتیان نماینده ایران در دوی ۱۰۰ متر بازی‌های هانگژو که روز گذشته به مرحله نیمه نهایی مسابقات دوومیدانی دوی ۱۰۰ متر راه یافته بود، امروز در این مرحله به رقابت پرداخت که به عنوان نفر اول گروه خود و با رکورد ۱۰.۱۳ ثانیه به فینال رسیده بود، در این مرحله با رکورد ۱۰.۱۴ ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد.

دونده چینی با رکورد ۹.۹۷ ثانیه به مدال طلا رسید و در این رقابت دونده تایلندی به دلیل خطا توسط داوران حذف شد، ملی‌پوش دو و میدانی کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ثبت رکورد ۱۰.۱۹ در جایگاه ششم قرار گرفته بود.

تفتیان در گروه سوم مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر مردان، با نمایندگان سنگاپور، کامبوجیا، مالزی، کره جنوبی، هنگ کنگ، مولداوی مسابقه داد و در نهایت در رده دوم گروه خود بعد از دونده مالزیایی به مرحله نیمه نهایی این ماده صعود کرد؛ در این گروه نمایندگان مالزی، ایران، عمان و کره جنوبی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

پیش از این حمیده اسماعیل نژاد در فینال ۱۰۰ متر زنان با رکورد ۱۱.۵۴ در جایگاه هفتم ایستاده بود و فرزانه فصیحی دیگر دونده ۱۰۰ متر ایران روز گذشته با رکورد ۱۱.۷۰ ثانیه نتوانسته بود جواز صعود به فینال را کسب کند و حذف شد.

کد خبر 691796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.