تشریح برنامه‌های شهرداری تبریز به مناسبت هفته وحدت

شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت، برنامه‌های گسترده و متنوعی را در سطح شهر تدارک دیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری تبریز، هفته وحدت از ایام مهم و تأثیرگزار در تاریخ و منشأ آثار و برکات بسیاری برای جهان اسلام است و هدف از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این هفته نیز کمک به تقویت وحدت، همدلی و توسعه نشاط اجتماعی است.

مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز با آذین‌بندی و نصب بنرهای تبریک این دهه مبارک، در جهت زینت بخشیدن به شهر و ایجاد فضایی بانشاط برای شهروندان، اقدامات مختلفی انجام داده‌اند.

اجرای برنامه‌های نورافشانی در نقاط مختلف شهر از دیگر برنامه‌های مفرح شهرداری تبریز به همین مناسبت به‌شمار می‌رود که در این راستا ۱۴ برنامه نورافشانی هم‌زمان با شب ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) توسط شهرداری تبریز در نقاط مختلف سطح شهر پیش‌بینی شده است.

بر همین اساس دوشنبه، دهم مهرماه بعد از اذان مغرب، ۱۴ نقطه سطح شهر نورباران خواهد شد.

حوزه سلامت و شادابی اجتماعی از دیگر محورهای مورد توجه مجموعه مدیریت شهری طی هفته وحدت بوده و به همین مناسبت چندین همایش بزرگ پیاده‌روی، کوه‌پیمایی، ماهیگیری و برنامه‌های مختلف ورزشی توسط مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز برپا خواهد شد که این برنامه‌ها تا امروز با استقبال پرشوری از سوی شهروندان همراه بوده است.

فصل دیگر برنامه‌های مجموعه شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در فرهنگسراها، مجموعه‌های فرهنگی و بوستان‌های سطح شهر است که همه مناطق ده‌گانه سطح شهر نسبت به اجرای این برنامه‌ها اهتمام دارند.تشریح برنامه‌های شهرداری تبریز به مناسبت هفته وحدت

کد خبر 691775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.