مردم با کمترین بروکراسی در شهرداری سنندج مواجه هستند

مدیرکل دیوان محاسبات کردستان با بیان اینکه کمترین مشکل را در حوزه بروکراسی و معطلی مردم در خدمات‌گیری شهرداری سنندج شاهد هستیم، گفت: با روحیه جهادی و تلاشگرانه‌ای که در تیم مدیریتی شهرداری سنندج وجود دارد، کمترین مشکل هم نباید وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی مقیاسی امروز _شنبه هشتم مهرماه_ در بازدید از پروژه‌های شهرداری سنندج اظهار کرد: اقدامات خوبی که در سال جاری در حوزه‌های مختلف اعم از اجرای پروژه‌های عمرانی، آسفالت و بهسازی معابر، فضای سبز و پیاده‌رو توسط شهرداری سنندج انجام گرفته، موجب امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان شده است.

وی با اشاره به فعال شدن پروژه نیمه‌تمام بلوار اسلام‌آباد بعد از وقفه‌ای هفت ساله و سرعت قابل توجه روند اجرای آن در این دوره از فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج، گفت: امیدواریم با عزم خوبی که در مدیریت شهری شاهد هستیم هرچه زودتر این پروژه که می‌تواند نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی در سطح شهر داشته باشد به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل دیوان محاسبات کردستان تصریح کرد: روند اجرای پروژه‌های عمران شهری در سطح سنندج قابل تقدیر است و انتظار داریم با همتی که شاهد هستیم تا قبل از شب عید این پروژه‌ها نیز به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه کمترین مشکل را در حوزه بروکراسی و معطلی مردم در خدمات‌گیری شهرداری سنندج شاهد هستیم، گفت: با روحیه جهادی و تلاشگرانه‌ای که در تیم مدیریتی شهرداری سنندج وجود دارد کمترین مشکل هم نباید وجود داشته باشد.

مقیاسی اضافه کرد: مردم کردستان مردمان قدرشناسی هستند و هرچه در مسیر خدمت به آن‌ها تلاش کنیم کم است.

کد خبر 691755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.