تجهیزات آتش‌نشانی شهرستان پاسخگوی ساختمان‌های بلندمرتبه نیست

سرپرست شهرداری مراغه گفت: تجهیزات آتش‌نشانی این شهرستان برای ساختمان‌های بالای سه طبقه پاسخگو نیست، بر همین اساس شهرداری مراغه مصمم است تا نسبت به تامین اعتبار و خرید تجهیزات اطفای حریق در ارتفاع اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام مروتی صبح امروز _شنبه هشتم مهرماه_ در آئین گرامیداشت روز آتش‌نشان مراغه با بیان این مطلب اظهار کرد: آتش‌نشانان این شهر به رغم کمبود امکانات با عشق خدمت می‌کنند.

وی افزود: تجهیزات آتش‌نشانی این شهرستان برای ساختمان‌های بالای سه طبقه پاسخگو نیست، بر همین اساس شهرداری مراغه نیز مصمم است تا نسبت به تأمین اعتبار و خرید تجهیزات اطفای حریق در ارتفاع اقدام کند.

سرپرست شهرداری مراغه با بیان اینکه طی نیمه نخست سال جاری پنج میلیارد تومان برای خرید تجهیزات ایستگاه شماره سه و یک دستگاه خودرو اطفای حریق هزینه شد، خاطرنشان کرد: طی این مدت ۳۵۰ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در سطح شهرستان انجام شد که همین آمار اهمیت خرید تجهیزات را نشان می‌دهد.

مروتی با بیان اینکه تشک نجات نیز از دیگر نیازهای آتش‌نشانی شهرستان به‌شمار می‌رود، ادامه داد: اگر حدود ۴۰ شیر نجات شهری در سطح شهر نصب شود، کیفیت خدمت‌رسانی و شاخص اطفای حریق ارتقا پیدا می‌کند.

کد خبر 691730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.