پیشرفت ۸۵ درصدی ایمن‌سازی رفیوژ میانی بزرگراه میرزا کوچک‌خان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۵ درصدی ایمن‌سازی رفیوژ میانی بزرگراه میرزا کوچک‌خان خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در حال اجرا است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایمن‌سازی رفیوژ میانی بزرگراه میرزا کوچک‌خان با پیشرفت ۸۵ درصدی اظهار کرد: در این پروژه گاردریل‌های حدفاصل پل وحید تا پل سهروردی به‌منظور رعایت ایمنی جمع‌آوری و اجرای رفیوژ میانی بزرگراه میرزا کوچک‌خان با حدود ۱۲۰۰ متر طول نیوجرسی نصب می‌شود که با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به نحوه تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده و به‌منظور حفظ ایمنی، بهبود عبور و مرور، کاهش تصادفات و ترافیک عبوری و کاهش سوانح رانندگی و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و تلخ برای شهروندان، در معابری که نیازمند کنترل سرعت خودروها بود، اجرای سرعت‌گیرهای آسفالتی ۱۰ متری و ۹۰ سانتی‌متری با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعمیر و نگهداری تابلو و علائم انتظامی و گادریل‌ها در سطح منطقه انجام شده است، خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف بهبود عبور و مرور شهری در پرترددترین نقاط سطح منطقه و حفظ سلامتی و آرامش شهروندان انجام شد.

پیشرفت ۸۵ درصدی ایمن‌سازی رفیوژ میانی بزرگراه میرزا کوچک‌خان

وی گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه سرپناه ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه نصب شده است و ایمن‌سازی بزرگراه‌های شهید دستجردی، پل دفاع مقدس، بزرگراه شهید اقارب‌پرست و بلوار شهدای صفه انجام شد.

کارگر اظهار کرد: اصلاح هندسی تقاطع‌های شهر علاوه بر سهولت تردد، خطرات احتمالی حوادث رانندگی را در معابر اجرای طرح کاهش خواهد داد، در همین راستا در این منطقه اصلاح هندسی ورودی دبیرستان شهید اژه‌ای (دانشکده دندانپزشکی)، شامل تعریض گذر و ساماندهی و کاهش بار ترافیکی با اعتبار چهار میلیارد ریال و مساحت ۹۰۰ متر مربع اجرا کرد.

کد خبر 691726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.