داستان جدید لوکادیا و پرسپولیس / مهاجم هلندی دوباره قرمزپوش می‌شود؟

احتمال بازگشت مهاجم هلندی پرسپولیس به این تیم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از جدایی یورگن لوکادیا از باشگاه پرسپولیس اخباری مبنی بر مذاکره مجدد این بازیکن با مدیران قرمزپوش به گوش می‌رسد. لوکادیا فصل گذشته با عقد قراردادی یک ساله به باشگاه پرسپولیس پیوست و برای بازی در این تیم پیراهن شماره چهار را بر تن کرد.

این بازیکن اولین بازی خود برای شاگردان گل‌محمدی را در دیداری دوستانه مقابل باشگاه فجر سپاسی انجام داد و موفق شد اولین گل خود را برای این باشگاه در دقیقه ۸ روی پاس گل امید عالیشاه به ثمر برساند.

مهاجم سابق قرمزپوشان اولین بازی رسمی خود را مقابل آلومینیوم اراک انجام داد و در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران برابر نفت آبادان، در دقیقه ۲۷ موفق به گلزنی شد تا اولین گل خود در بازی‌های رسمی را نیز به ثمر رسانده باشد.

به‌طور کلی این بازیکن هلندی تا هفته یازدهم لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کرد و با زدن شش گل توانست صدرنشین گلزنان لیگ برتر باشد.

یورگن لوکادیا بیست‌وهشتم آذرماه ۱۴۰۱ به دلیل مسائل خانوادگی قرارداد خود با پرسپولیس را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد؛ اکنون بعد از گذشت نزدیک به یک سال اخباری مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس دوباره مذاکراتی با یورگن لوکادیا داشته است به گوش می‌رسد، اما نکته قابل توجه این است که باشگاه پرسپولیس هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده و این در حالی است که مهاجم هلندی مذاکره با قرمزپوشان را تأیید کرده است. اکنون باید دید در نهایت تکلیف این بازیکن چه خواهد شد.

کد خبر 691719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.