آشنایی با یکی از بهترین کامیونت‌های ایران

چند سالی است که طراحی و تولید خودروهای باری و تجاری در کشورمان رو به افزایش است و خودروسازان داخلی در زمینه عرضه کامیونت‌های متنوع مشغول رقابت تنگاتنگی با یکدیگر هستند.

اما سوال اینجاست کدام یک از این تولیدکنندگان در کیفیت و کارایی از دیگر رقبای خود سبقت گرفته است؟ خوب باید بگویم که ما بعد از کمی تحقیق از میان رانندگان و فعالان این حوزه جواب سوالمان را پیدا کردیم. اگر شما هم به دنبال فهمیدن جواب هستید در ادامه همراه ما باشید.

بهترین کامیونت حال حاضر بازار ایران

مشاغلی همچون رانندگی با سختی‌های بسیاری همراه است مخصوصاً اگر خودروی شما یک خودروی باری سنگین و یا نیمه سنگین مانند کامیون و کامیونت باشد. رانندگان خودروهای باری برای اینکه بتوانند به درآمد نسبتاً خوبی دست پیدا کنند در وهله اول باید خودرویی با توانایی و قدرت بالا را برای کار خود انتخاب و خریداری کنند که البته باید ذکر کنم هزینه تعمیر و نگهداری و قطعات خودرو مسئله دیگری است که نباید از آن چشم پوشی کرد.

با توجه به آمارهایی که از بازار خودروهای باری به دست ما رسیده کامیونت جک که با همکاری شرکت جک موتورز و آرین دیزل در ایران مونتاژ می‌شود، پنجاه درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. این آمار بالا در فروش قطعاً به دلیل کیفیت و کارایی بالا و استهلاک پایین کامیونت‌های جک می‌باشد.

خوشبختانه جامعه امروزی دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است از این رو که افراد برای بالا بردن سطح آگاهی خود فقط به حرف اطرافیان بسنده نمی‌کنند و خودشان با جست و جو در صفحات اجتماعی، وب سایت‌ها و ارتباط با افراد مطمئن به بررسی خودروی مورد نیازشان می‌پردازند. دیزلیران یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه خرید و فروش انواع کامیونت‌های مونتاژی می‌باشد که با توجه به نیاز مشتریان، از طریق راه‌های ارتباطی مختلف همچون وب سایت و صفحه اینستاگرام رسمی خود راهنمایی‌های لازم را برای خرید یک خودروی مناسب به آنها ارائه می‌دهد.

به چه دلیل تقاضا برای خرید کامیونت جک زیاد است؟

هم اکنون که شما در حال خواندن این مقاله هستید کامیونت جک جزو یکی از محبوبترین و پر فروش ترین کامیونت‌های حال حاضر ایران است. امکانات و تجهیزات بکار رفته در این کامیونت طبق آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشد.کامیونت جک ساخت برند جک موتورز از خودروسازان برتر چینی می‌باشد. در ایران شرکت آرین دیزل خدماتی همچون مونتاژ و عرضه این کامیونت را بر عهده دارد.

کامیونت‌های جک طبق نیاز مشتریان در سه تناژ ۶،۸،۹ تن طراحی و تولید می‌شوند. این کامیونت‌ها به پیشرانه ای چهار سیلندری با ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر از برند کامینز تجهیز شده‌اند. گیربکس آن نیز دارای ۶ دنده در جلو و یک دنده در عقب از نوع دستی با کنترل هیدرولیک می‌باشد. سیستم ترمز آن به سیستم‌های پیشرفته‌ای مانند سیستم EBS,ABS مجهز شده است. از ویژگی‌های مثبت کامیونت جک موتور آن می‌باشد که متناسب با هرگونه آب و هوایی است و در کشور چهار فصلی چون ایران می‌تواند بهترین بازدهی را داشته باشد.

آشنایی با یکی از بهترین کامیونت‌های ایران

اتاق کامیونت‌های جک بسیار محکم و مقاوم ساخته شده است که علاوه بر راحتی رانندگان در مسافت‌ها و سفرهای طولانی ایمنی آنها را نیز تضمین می‌کند و جالب است بدانید که برای اثبات ایمنی کامیونت‌های جک به روی آنها تست تصادف انجام شده است و در این مورد نیز جک جزو اولین‌ها است.

جای خوابی در جهت رفاه رانندگان در کابین این کامیونت تعبیه شده است و از جمله امکانات رفاهی آن می‌توانیم سیستم تهویه مطبوع، صندلی راننده با قابلیت تنظیم در هر جهت، سیستم پخش مالتی مدیا، کولر و بخاری درجا و سیستم هشدار دنده عقب را نام ببریم.

همانطور که در ابتدا گفتیم خیلی خوشحال و مفتخر هستیم که سطح آگاهی مردم عزیزمان به خصوص رانندگان زحمت کش بسیار بالا رفته است و با دانش کافی دست به انتخاب و خرید خودرو مدنظرشان می‌زنند.

ما در انتها قصد داریم به شما مرکزی معتبر را معرفی کنیم که بیش از یک دهه در این زمینه مشغول به فعالیت گسترده می‌باشد. شرکت بزرگ دیزلیران در استان تهران با دارا بودن مجموعه‌ای پیشرفته و کارشناسانی مجرب بهترین خدمات را به مشتریان خود از سراسر ایران در زمینه خرید و فروش انواع کامیون، کامیونت و کشنده ارائه می‌دهد.

شرکت دیزلیران علاوه بر ساماندهی روزانه مراجعه کنندگان حضوری خود با تلاش‌های بی وقفه تیمی قوی، در فضای مجازی صفحات اینستاگرام و وب سایت رسمی شرکت، مشغول به اطلاع رسانی و راهنمایی متقاضیان عزیزی است که قصد خرید انواع خودروهای سنگین را دارند. شما می‌توانید از طریق را های ارتباطی درج شده در وب سایت دیزلیران با کارشناسان حرفه‌ای این شرکت در ارتباط باشید و معامله‌ای بی نقص را تجربه کنید.

کد خبر 691709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.