تأثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳
سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳

اعمال ضرایب سوابق تحصیلی دیپلم در کنکور ۱۴۰۳ با تغییراتی همراه بوده است؛ بطوری که ضریب سوابق تحصیلی دیپلم برای رشته‌های اصلی کنکور ۱۴۰۳ به میزان ۵۰ درصد با تأثیر قطعی و برای رشته‌های زبان و هنر به میزان ۲۸ درصد با تأثیر قطعی خواهد بود.

دانلود صوت جدیدترین اخبار کنکور ۱۴۰۳

دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو طی اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پذیرش دانشجو در کنکور ۱۴۰۳ خبر داده است؛ طبق این خبر تأثیر قطعی پایه دوازدهم برای رشته‌های اصلی (ریاضی، تجربی و انسانی) ۵۰ درصد خواهد بود و برای رشته‌های گروه‌های آزمایشی هنر و زبان در نظام ۶-۳-۳ به میزان ۲۸ درصد خواهد بود.

داوطلبانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، باید نسبت به دریافت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.

جدول ضریب سوابق تحصیلی گروه‌های مختلف نظری و هنر

تأثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳

کد خبر 691679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طناز احمدیان IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    اینقدری که درگیر معلم و کتاب کمک آموزش هستیم پیگیر مثبت کردن تاثیر سوابق تحصیلی بودیم،وضعمون بهتر می بود! فارغ التحصیل هر سال که باشی،با همون فارغ التحصیلان تراز بندی میشی و همیشه تراز سال قبل یا قبل تر ها،از تراز افرادی که 1403 فارغ التحصیل میشن همیشه پایین تره! یعنی شما پارسال 20 شده باشی(!) همه درس ها رو، ترازت پایین تر ایجاد میشه نسبت به کسی که 1403 فارغ التحصیل میشه! شواری انقلاب فرهنگی که مسئول این ایده بود،اول گفت هر کسی میتونه 10 بار ترمیم شرکت کنه.یهو شد یک بار!!!؟ برای یه بار هم شده،به دیوان عدالت کشوری و سامانه ارتباط مردمی با ریاست جمهوری پیام بدید برای مثبت شدن تاثیر سوابق. وگرنه فاتحه همه مون خوندس!