برهم زدن وحدت از اهداف اصلی دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: تمام برهم‌زنندگان آرامش مردم و دشمنان بدانند نیروهای مسلح و حافظان امنیت کشور پای کار هستند و اجازه نخواهند داد که دشمنان و قانون‌شکنان در برابر ملت ایران قد علم کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه و روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده صبح امروز _شنبه هشتم مهرماه_ در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سرهنگ دوم سعید پناهی که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: مادر شهید چه نام با مسمایی را روی این فرزند گذاشته‌اند، چراکه واقعیت این نام برازنده او است.

وی افزود: رزمندگان برای محافظت از کشور و اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و تمام توان و آرامش خود را برای برهم زدن آرامش قانون‌شکنان به‌کار گرفته‌اند که قابل قدردانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان این نکته که دشمن امنیت کشور اسلامی ایران را هدف گذاری کرده است، خاطرنشان کرد: برهم زدن وحدت موجود در جامعه در تمام اقشار و گروه‌ها برای ایجاد اخلال در امنیت کشور از اهداف اصلی دشمن است. امروز در این دنیای وانفسا، کشور ایران به عنوان جزیره ثبات در غرب آسیا شناخته می‌شود و این امر خاری در چشم دشمن محسوب می‌شود. دشمن نیز تمام تلاش خود را برای خدشه‌دار کردن این امنیت به‌کار گرفته است.

عبادی‌زاده با بیان اینکه کاسبان مرگ و قاچاقچیان، دنیاطلبان قانون‌شکن هستند، اضافه کرد: ملت ایران در تمام صحنه‌ها توانسته است از ارزش‌های خود محافظت کند و در ادامه هم نیز همین روند ادامه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه انتظامی در استان هرمزگان، تصریح کرد: برادران انتظامی به شما خدا قوت می‌گویم که امنیت را برای جامعه به ارمغان آورده‌اید و در این راه هزینه‌های جانی زیادی را متحمل شده‌اید.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: تمام برهم‌زنندگان آرامش مردم و دشمنمان بدانند نیروهای مسلح و حافظان امنیت کشور پای کار هستند و اجازه نخواهند داد که دشمنان و قانون‌شکنان در برابر ملت ایران قد علم کنند.

عبادی‌زاده اضافه کرد: دولتمردان و مسئولان مربوطه، مشکلات اقتصادی مرزنشینان را حل کنند و اجازه ندهند که کسی به خاطر چالش‌ها معیشتی امنیت جامعه را برهم بزند.

کد خبر 691647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.