هیچ‌کدام از تیم‌های لیگ دست‌وپا بسته نیستند / بازی‌های ابتدایی فصل جدید همیشه دشوار است

بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند معتقد است در فصل پیش‌رو همه تیم‌ها خوب هستند و نمی‌توان نتیجه تقابل‌ها را پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان دومین فصل متوالی حضور خود در لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند و تا سه هفته دیگر باید در نخستین گام سی‌وهفتمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال در خانه میزبان شهرداری ارومیه باشد. تمرینات شاگردان سعید عقیلی این روزها با جدیت پیگیری می‌شود و در هفته آتی دو بازی دوستانه با شهداب یزد خواهند داشت.

آرمین رنجبر، بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آخرین شرایط آماده‌سازی گیتیزن‌ها اظهار کرد: حدود یک‌ماه است که تمریناتمان را برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال شروع کرده‌ایم، در نوبت صبح تمرینات بدنسازی و در نوبت عصر تمرینات کار با توپ را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهیم‌. بیشتر از دو هفته است که تمرینات گروهی با جدیت دنبال می‌شود و امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای والیبال استان اصفهان باشیم.

وی درباره سطح تیم‌ها در لیگ‌برتر پیش‌رو افزود: در فصل جدید هیچ‌کدام از تیم‌های لیگ‌برتری دست‌وپا بسته نیستند که خودمان را از پیش برنده بدانیم، همه تیم‌ها خوب هستند و تلاشمان را به‌کار می‌بریم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند همچنین در رابطه با تأثیر دیدارهای تدارکاتی در روند آماده‌سازی تیم‌ها تصریح کرد: بازی‌های دوستانه به‌منظور هماهنگی تیم‌ها است تا بازیکنان بتوانند کنار یکدیگر بازی کنند و به آمادگی لازم برسند. از سی‌ام مهرماه مسابقات لیگ‌برتر به‌صورت رسمی شروع می‌شود و امیدوارم با انجام بازی‌های دوستانه شروع قدرتمندی داشته باشیم.

رنجبر در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند آیا در ترکیب اصلی گیتی‌پسند خواهد بود یا خیر؟ گفت: نمی‌توان بازیکنان را سطح‌بندی کرد تا حضورشان در ترکیب اصلی را پیش‌بینی کنیم. طبق اعلام سرمربی تیم، هر بازیکنی در تمرینات عملکرد بهتر و درخشان‌تری از خود به نمایش بگذارد، آنالیز خواهد شد و در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره به سختی‌هایی که چند بازی ابتدایی فصل خواهد داشت خاطرنشان کرد: اکثر تیم‌ها همواره در سه بازی ابتدایی فصل جدید با مشکل مواجه می‌شوند و زمان می‌برد تا به هماهنگی لازم برسند. هرچقدر لیگ جلوتر برود، بازیکنان به آمادگی و هماهنگی بالاتری می‌رسند تا بهترین نتایج را کسب کنند.

کد خبر 691643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.