تأمین کمبود ۸ هزار جلد کتاب در مدارس اصفهان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کمبود کتاب‌های درسی در حال حاضر، بالغ بر هشت هزار جلد کتاب در برخی از پایه‌ها است که به‌زودی تأمین خواهد شد.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تمام دانش‌آموزان اصفهانی ثبت‌نام شده در سامانه کتب درسی، کتاب‌های خود را دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: بیش از ۹۳۶ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در سامانه سیما ثبت‌نام شده‌اند و مشغول تحصیل در مدارس مختلف استان هستند و از این تعداد، بالغ بر ۹۲۷ هزار و ۳۰۰ محصل اصفهانی تاکنون موفق به ثبت سفارش کتب درسی شدند.

وی با اشاره به ورود بیش از ۹ میلیون جلد کتاب درسی تاکنون در استان اصفهان افزود: از این میزان بیش از هشت میلیون و ۹۲۲ هزار جلد کتاب تحویل دانش‌آموزان استان شده است و بخش باقی‌مانده نیز در مسیر توزیع قرار دارد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: کمبود کتاب‌های درسی در حال حاضر، بالغ بر هشت هزار جلد کتاب در برخی از پایه‌ها است که به‌زودی تأمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای موجود، تمام دانش‌آموزان اصفهانی ثبت‌نام کننده در سامانه کتب درسی، کتاب‌های خود را دریافت کرده‌اند یا در روزهای آینده تحویل خواهند گرفت تا در این شاخص، به میزان صددرصد برسیم و پرونده توزیع کتب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در استان اصفهان بسته شود.

کد خبر 691624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.