جزئیات بسته‌های تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان به ازای به‌کارگیری هر نفر از مددجویان، به کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی بسته‌های تشویقی ارائه خواهد کرد.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بسته‌های تشویقی برای کارفرمایان، اظهار کرد: کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی به ازای به‌کارگیری هر نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از بسته‌های تشویقی شامل تسهیلات کارفرمایی یا پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۷۲۸ مددجوی اصفهانی در دوره چهارساله اخیر از طریق پرداخت تسهیلات کارفرمایی در بنگاه‌های اقتصادی مشغول به کار شده‌اند، افزود: به کارفرمایان برای به‌کارگیری هر نفر از مددجویان، معادل سقف فردی تسهیلات شورای پول و اعتبار با سرانه هر نفر ۱۵۰ میلیون تومان و حداکثر ۲۷ نفر، از اعتبارات قرض‌الحسنه منابع بانکی پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی با به‌کارگیری مددجویان تصریح کرد: پرداخت ۲۳ درصد جمع مبالغ حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار با کارکرد ۳۰ روز کامل، یکی از دیگر از تسهیلاتی است که در قالب بسته‌های تشویقی به کارفرمایان پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش بنیان با رعایت ضوابط مربوطه می‌توانند هم‌زمان از هر دو بسته تشویقی بهره‌مند شود، گفت: کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در سطح استان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته تشویقی سهم بیمه کارفرما و تسهیلات کارفرمایی، به واحد اشتغال و خودکفایی ادارات کمیته امداد استان مراجعه کنند.

کد خبر 691623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.