افتتاحیه غافلگیرکننده ۲ اثر جدید در سینما / اکران‌های پاییزی، دریچه تازه امید

دو فیلم جدید سینماها موفق شدند تا در عملکردی فراتر از انتظار، بدون کمترین میزان تبلیغات، حدود ۱۰۰ هزار مخاطب جذب کنند و ۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان بفروشند و این استقبال نشان می‌دهد که باید به اکران پاییزی امیدوار بود.

به گزارش ایمنا، دو فیلم «هتل» و «بچه زرنگ» در شرایطی از چهارشنبه هفته گذشته به روی پرده رفتند که بررسی گیشه این دو فیلم نشان می‌دهد که بازخوردی بسیار مناسب و فراتر از انتظاری را برای روزهای نخست اکران خود دریافت کرده‌اند.

کمدی هتل، جدیدترین ساخته مسعود اطیابی، عملکردی بسیار چشمگیر داشت و موفق شد بدون هیچ‌گونه تبلیغی، به پرفروش‌ترین فیلم ۳ روز اخیر سینماهای کشور تبدیل شود؛ هتل طی ۳ روز نخست نمایش خود، در ۱۳۰۰ سانس نمایش موفق شد تا با جذب بیش از ۷۱ هزار مخاطب، به فروش ۴ میلیارد تومانی برسد.

به این ترتیب، هتل به اولین فیلمی تبدیل می‌شود که موفق شد تا کمدی فسیل را پس از ۶ ماه و ۱۱ روز از صدر جدول پایین بکشد و آن را به رتبه دوم فروش و استقبال هدایت کند؛ فسیل در ۳ روز گذشته، ۳۰ هزار مخاطب داشت و بنابراین، حدود دوونیم برابر این فیلم پرفروش، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

افتتاحیه غافلگیرکننده ۲ اثر جدید در سینما/ اکران‌های پاییزی، دریچه امیدی تازه

همچنان که هتل موفق شد تا عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد، انیمیشن بچه زرنگ نیز یک استقبال فراتر از انتظار را به خود دید؛ این انیمیشن موفق شد تا با ۹۵۱ سانس نمایش، ۲۷ هزار و ۵۰۰ مخاطب را به سینما بکشاند و گیشه یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومانی را تجربه کند.

با این آمار، انیمیشن بچه زرنگ موفق شد تا پس از هتل و فسیل، به سومین فیلم پرمخاطب و پرفروش ۳ روز اخیر سینماها تبدیل شود و این آمار در شرایطی به دست آمده که بچه زرنگ تنها ۲۵۰۰ مخاطب کمتر از فسیل داشت و ۱۴ سانس کمتر از این کمدی نمایش داده شد.

این انیمیشن، پیش‌تر در چهل‌ویکمین دوره جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و در همان دوره نیز با استقبال و تحسین اهالی رسانه، منتقدان و مخاطبان بسیاری مواجه شد.

افتتاحیه غافلگیرکننده ۲ اثر جدید در سینما/ اکران‌های پاییزی، دریچه امیدی تازه

استقبال بسیار خوبی که از دو فیلم جدید سینماها به عمل آمد نشان می‌دهد که باید به اکران پاییزی امیدوار بود علی‌الخصوص آن‌که این دو فیلم بدون کمترین تبلیغاتی موفق شدند تا روی هم رفته، بیشتر از ۵ میلیارد تومان فروش داشته باشند و این خود می‌تواند یک شروع غافلگیرکننده برای اکران پاییزی سینماها باشد.

البته که این، تمام پتانسیل اکران جدید نیست؛ فیلم‌های جدید نیز از هفته‌های قبل به نمایش درآمده‌اند، همچنان‌که قرار است در این هفته کمدی «گیج‌گاه» با بازی حامد بهداد و باران کوثری نمایش داده شود و البته که اکران فیلم «جوجه تیغی» نیز بسیار محتمل است تا با این ترکیب، امیدهای بسیاری نسبت به اکران پاییز شکل بگیرد و گیشه، مسیر پرحرارت شش‌ماه نخست امسال را با قدرت ادامه دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 691579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.