زنجان در صدر برگزارکنندگان رویدادهای ملی و بین‌المللی است

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه زنجان در صدر برگزارکنندگان رویدادهای ملی و بین‌المللی است گفت: جوهره هر رویدادی میهمان‌نوازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر شال‌بافیان امروز _ جمعه هفتم مهرماه _ در مراسم افتتاحیه جشنواره آش، نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات اظهار کرد: یوم العباس زنجان در هشتم محرم شکوه یک رویداد مذهبی است و جوهره هر رویداد مهمان نوازی و مهربانی این مردم است و شعار زنجان میزبان مهربان تعبیر مناسبی برای این رویداد است‌.

وی افزود: زنجان در صدر برگزار کنندگان رویدادهای بین المللی و ملی است و همه اینها محقق نمی‌شود مگر اینکه مردم این شهر علاقه‌مند به آمدن مهمان باشند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: استان زنجان در ایام سفر کمترین عدم رضایت‌مندی را از طرف مسافرین دارد.

شال‌بافیان اضافه کرد: شهر زنجان با اضافه شدن و تکمیل محور سبزه میدان و تأسیسات اقامتی که کنار آن افزوده می‌شود، یک محور گردشگری مطابق با استانداردهای بین‌المللی خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای افزایش گردشگران باید مهمان نوازی شهروندان را شاهد باشیم، تاکید کرد: مفاخر زنجان کسانی هستند که می‌توان برای آنها رویدادهای مختلف ثبت کرد و برای این کار باید تلاش بیشتری کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در شورای برنامه‌ریزی توجه ویژه به امر گردشگری استان شده است.

شال‌بافیان ادامه داد: برنامه ما برای استان زنجان ثبت بین‌المللی این رویدادها در فهرست جهانی است و برای انتشار صحنه‌های شادابی باید بیشتر تدبیر کرد.

کد خبر 691553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.