لزوم توجه به عرصه‌های گردشگری و دانش‌بنیان برای توسعه اصفهان

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: توسعه اصفهان راهی جز توجه به عرصه‌های گردشگری و دانش‌بنیان ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر کشانی در بازدید از غرفه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری اصفهان ۱۴۰۲ اظهار کرد: اگر پروژه‌های گردشگری در رأس فعالیت‌های گردشگری اصفهان قرار گیرد و بتواند گردشگر به اصفهان جذب کرده و از امکانات نصف جهان استفاده کند شرایط خوبی فراهم خواهد شد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه پروژه‌های گردشگری ضروری است تا قابلیت توجیه اقتصادی داشته باشد. چیزی که مهم است همه باید دست به دست هم دهیم تا نصف جهان را به وضعیت اصلی خود که از آن یاد می‌شود برگردانیم. توسعه اصفهان راهی جز توجه به عرصه‌های گردشگری و دانش‌بنیان ندارد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه راه توسعه اصفهان گردشگری و دانش‌بنیان است و راه دیگری نیست، تاکید کرد: برای توسعه شهر اصفهان باید به توسعه گردشگری و دانش‌بنیان توجه کنیم که با یک پرواز در روز مقدور نیست، یعنی برای شهر ما بسیار بد است که اینگونه با آن برخورد می‌شود و دقت لازم به آن نمی‌شود.

وی ادامه داد: شهر اصفهان دو میلیون نفر جمعیت دارد و بدون خط پرواز نمی‌توان بسیاری از اقدامات را انجام داد؛ ایرلاین اصفهان یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید سریع‌تر راه بیفتد تا بسیاری از پروژه‌های گردشگری معنا و مفهوم پیدا کند.

کد خبر 691552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.