تهران قهرمان مسابقات والیبال پیشکسوتان کشور شد

چهارمین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی پیشکسوتان کشور با برد تیم تهران الف همراه شد تا این تیم در روز پایانی این دور از مسابقات به مقام قهرمانی دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین روز مسابقات والیبال قهرمانی پیشکسوتان کشور امروز_ جمعه هفتم مهرماه_ با انجام سه دیدار پیگیری شد.

تیم تهران الف در دیدارهای بعد از ظهر امروز توانست با نتیجه دو بر یک تیم میزبان یعنی زنجان را از پیش رو برداشته و در رده‌بندی به در رتبه اول قرار گیرد.

در سایر دیدارها نیز تیم آذربایجان غربی با نتیجه دو بر یک بر تیم تهران ب و تیم خراسان رضوی نیز با نتیجه دو بر صفر تیم مازندران را شکست دادند تا پرونده این دور از رقابت‌ها با قهرمانی تیم تهران الف به پایان برسد.

هیئت برگزاری مسابقات برای تعیین تیم دوم و سوم این دور از رقابت‌ها با توجه به مساوی بودن تعداد باخت‌های تیم‌های تهران ب و آذربایجان غربی و قرار گرفتن دو تیم در رده دوم جدول، اقدام به ست شماری کرده و با توجه به تعداد ست باخته آذربایجان غربی این تیم به مقام سومی دست یافته و تیم تهران ب نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

گفتنی است مسابقات والیبال قهرمانی پیشکسوتان کشور به مدت چهار روز از تاریخ چهارم تا هفتم مهرماه و به میزبانی شهر زنجان برگزار شد.

کد خبر 691534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.