یکی از ماندگارترین جشنواره‌ها در زنجان برگزار می‌شود

شهردار زنجان با اشاره به شانزدهمین جشنواره آش ایرانی و هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی گفت: یکی از ماندگارترین جشنواره‌ها در زنجان برگزار می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر امروز_ جمعه هفتم مهرماه_ در مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهمین دوره نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، با بیان اینکه شهرداری تمام سعی خود را می‌کند تا انتظارات شهروندان را برطرف کند، اظهار کرد: برگزاری رخدادها در راستای فراهم کردن فضایی با نشاط برای فرهنگ اسلامی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: پس از پایان ماه‌های محرم و صفر، شهر زنجان باید حال و هوای دیگری پیدا کند و با آغاز ماه ربیع این مسئله را در شهر مشاهده می‌کنیم.

شهردار زنجان ادامه داد: ایام ربیع مناسبت‌های گوناگونی در پیش رو داریم و اجرای برنامه‌های متنوع برای آن‌ها در نظر گرفته شده است؛ یکی از این برنامه‌ها به جوانان اختصاص دارد و یک برنامه دیگر نیز همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) برگزار خواهد شد که هدف از برگزاری آنها پویایی و شادابی عموم زنجانی‌هاست.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی آش و جشنواره صنایع‌دستی از ابعاد مختلف برای شهر زنجان اهمیت دارد، تصریح کرد: این برنامه سال قبل علی‌رغم ناآرامی‌هایی در برخی نقاط کشور مشاهده می‌شد در استان به نحو مطلوبی برگزار شد که نشان از اهمیت و ارزش این جشنواره برای مردم فهیم زنجان دارد.

فیروزفر با بیان اینکه با پشتیبانی شورای شهر یکی از ماندگارترین جشنواره‌ها را در زنجان برگزار خواهیم کرد، اضافه کرد: شهرداری زنجان در همه جشنواره پای کار بوده و ادامه این امر، مستلزم همراهی سایر دستگاه‌ها است.

کد خبر 691523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.