لزوم حفظ امنیت آتش‌نشانان در دستور کار باشد

امام جمعه بندرعباس گفت: امنیت آتش‌نشانان باید حفظ شود و اگر تجهیزات لازم دارند برایشان فراهم کنید تا با مشکل روبرو نشوند.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده امروز _جمعه هفتم مهرماه_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، اظهار کرد: دشمن ما را یکدل و متحد نمی‌خواهد و از هر فتنه و توطئه‌ای برای دور ساختن دل‌های ما مسلمانان از هم استفاده می‌کند، بنابراین باید هوشیارانه به مسائل مختلف نگریسته و مراقب اشکال مختلف دسیسه‌های آنان باشیم.

وی با تقدیر از مواضع انقلابی رئیس جمهور در سازمان ملل متحد، از فرصت حضور در تریبونی مهم و جهانی برای سخنرانی در مورد موضوعات مهم و ظلم‌های فراوان سران استکبار بر علیه ملت‌های آزاده به عنوان ظرفیتی با ارزش یاد کرد و افزود: دنیا در حال تغییر است و دیگر قدرت‌ها نمی‌توانند خودشان را در تمام عرصه‌ها بر ملت‌ها تحمیل کنند و آرایش جدیدی از قدرت در جهان با عنایت الهی در حال شکل‌گیری است.

امام جمعه بندرعباس به موضوع مهم مطرح شده از سوی رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره و ضرورت صیانت از کیان و بنیان خانواده را مورد تأکید قرار داد و عنوان داشت: یکی از کانون‌های اصلی جنگ نرم دشمنان بر علیه ملت‌های شرق از جمله ملت ایران، ضربه زدن به هویت و بنیان افراد بخصوص در باطن خانواده است که تذکر رئیس جمهور در این زمینه بسیار منطقی و هوشمندانه بود و دغدغه مشترک بسیاری از ملت‌ها و تمدن‌ها نیز هست.

عبادی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به هفته دفاع مقدس از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع از سوی نیروهای مسلح مستقر در استان هرمزگان تقدیر کرد و گفت: این برنامه‌ها سبب آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه امروز با ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای ایمنی آتش‌نشانان و تجهیز آنان به ابزارهای نوین و روزآمد، یاد و خاطره آتش نشان فداکار بندرعباسی را گرامی داشت و ادامه داد: مردم اقدامات ایمنی را هر چه بیشتر مورد توجه قرار داده و به نکته‌های مورد نظر آتش‌نشانان بیش از پیش توجه کنند.

امام جمعه بندرعباس به شهادت سرهنگ سعید پناهی فرمانده یگان امداد انتظامی بندرعباس اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی جان خویش را در راه امنیت و اقتدار کشورمان قرار داده و این عزیزان در مسیر امنیت مردم ایثار می‌کنند.

کد خبر 691452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.