آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های البرز/ توقف در حاشیه رودخانه‌ها ممنوع

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از ترافیک سنگین در راه‌های استان خبر داد و گفت: با توجه به اعلام هواشناسی توصیه می‌شود مسافران از توقف در حاشیه رودخانه پرهیز کنند.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت ترافیک در راه‌های استان اظهار کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک در محدوده کرج-چالوس، توصیه می‌شود رانندگان پیش از حرکت استعلام بگیرند.

وی ضمن تاکید بر احتیاط در رانندگی به منظور حفظ سلامت سرنشینان، افزود: در حال حاضر مسیر میدان امیرکبیر به سمت مازندران تردد به سختی در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: براساس استعلامات صورت گرفته محدوده گچسر از دیگر نقاطی است که با ترافیک سنگین مواجه است.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری در مسیر تردد مسافران مستقر هستند و خدمات‌رسانی صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به توصیه‌های هواشناسی از مسافران و رانندگان درخواست داریم از توقف در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

زندی‌فر با بیان اینکه هواشناسی برای جاده‌های کوهستانی خبر از باد شدید و کاهش دما می‌دهد، افزود: انتظار می‌رود مسافران تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

کد خبر 691436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.