هدایت و ساماندهی ۱۰۳۲ متکدی در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در نیمه نخست امسال جلوگیری از بساط گستری و دست فروشی ۹۴۷ نفر و هدایت و ساماندهی ۱۰۳۲ متکدی در این کلان‌شهر انجام شد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری، برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، ۱۲ هزار و ۹۹ مورد تذکر و ۳۸۸۴ اخطار صادر و تخلف ۱۱ هزار و ۹۷۵ متصدی صنفی رفع شده است.

وی افزود: ۲۶۴۰ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز صادر و ۱۰۴۸ مورد نیز در شش ماه نخست سال جاری رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریورماه امسال، در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رهاشده در معابر شهر ۵۱۴ اخطاریه صادر و ۱۷۹ دستگاه از این خودروها جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت جلوگیری از بساط گستری و دست فروشی ۹۴۷ نفر و هدایت و ساماندهی ۱۰۳۲ متکدی در این کلان‌شهر انجام شد.

وی با بیان اینکه طی نیمه نخست امسال، در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۱۵۳ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۳۷۴ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۱۹۷۸ ساختمان، تبدیل وضعیت ۴۳۱ ساختمان و فعالیت ۷۸۸۴ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی ادامه داد: طی شش ماه نخست امسال، در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۱۴۲ رأی قضائی و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۳۵۶ رأی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریورماه امسال، در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، ۶۰۵ رأی در این کلان‌شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح شهر همچون تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر و پیشگیری از تخلیه مصالح و نخاله در معابر عمومی اظهار کرد: در این زمینه ۴۷۱۹ اخطار صادر و ۴۱۰ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

کد خبر 691429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.