اینفلوئنسری رشته دانشگاهی شد!

دانشگاه فنی جنوب شرقی (SETU) در کارلوی ایرلند از سال ۲۰۲۴ دوره‌ای را برای اینفلوئنسر شدن ارائه می‌دهد که هدف آن تربیت کارشناسان محتوای رسانه‌های اجتماعی با مهارت مدیریت بحران است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دانشگاه فنی جنوب شرقی (SETU) در کارلوی ایرلند دوره لیسانس رشته تولید محتوا و رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد که قرار است در سپتامبر ۲۰۲۴ راه‌اندازی شود و هدف آن تربیت اینفلوئنسرهای کارشناس است.

برنامه درسی برای دانشجویان شامل مجموعه‌ای جامع از مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت در تولید محتوا طراحی شده است و موضوعاتی مانند نوشتن در عصر دیجیتال، رسانه‌های دیجیتال خلاق و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را پوشش می‌دهد. دانشجویان همچنین باید یک دوره اجباری مدیریت بحران را به عنوان بخشی از مطالعات خود بگذرانند.

این دوره به مطالعات موردی «بحران» در رسانه‌های اجتماعی مختلف می‌پردازد و طی آن دانشجویان نقاط قوت و ضعف پاسخ‌های مدیریت بحران را تجزیه و تحلیل می‌کنند.

سپس دانشجویان در پروژه‌ای ارزیابی می‌شوند که در آن باید یک برنامه مدیریت بحران برای موقعیتی ساختگی بنویسند که شامل تدارک بیانیه مطبوعاتی و سازماندهی یک کنفرانس مطبوعاتی ساختگی است.

هزینه تحصیل در دانشگاه فنی جنوب شرقی در کارلو برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا سالانه ۱۰ هزار و ۲۵۰ یورو یا حدود ۱۰ هزار و ۸۵۹ دلار است.

این دانشگاه اعلام کرده است که این برنامه فرصتی برای اینفلوئنسرها خواهد بود تا از تمام زمان خود در رسانه‌های اجتماعی به خوبی استفاده کنند و به خانواده و دوستان ثابت کنند که می‌توان با استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال شغل ایجاد کرد.

فارغ‌التحصیلان این رشته در نهایت می‌توانند با برندها و کسب‌وکارهای مختلف برای تولید محتوای کارآمد همکاری کنند یا به عنوان یک اینفلوئنسر با مهارت‌های جدید، وارد بازار دنیای رسانه‌های اجتماعی شوند.

به گفته کارشناسان، ارزش بازار جهانی اینفلوئنسرها حدود ۲۱ میلیارد دلار است که ثابت می‌کند فرصت‌های شغلی در صنعت رسانه‌های دیجیتال بی‌پایان است.

این برنامه اولین بار در نوع خود در سطح جهانی نیست بلکه پیش از این یک کالج محلی در اوهایو مدرک اینفلوئنسری را ارائه کرده بود.

چندین دوره در بازاریابی دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی نیز در بریتانیا وجود دارد و دانشگاه ایالتی آریزونا همچنین یک لیسانس آنلاین در زمینه ارتباطات فنی و مدیریت رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد.

کد خبر 691416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.