استفاده رایگان شهروندان از پارکینگ طبقاتی شهر سنندج

شهردار سنندج گفت: خدمات پارکینگ طبقاتی عبدالعلی واقع در سه‌راه نمکی سنندج امروز و فردا به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) رایگان است.

سیدانور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهروندان سنندجی می‌توانند امروز و فردا (جمعه و شنبه) به صورت رایگان از خدمات پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی واقع در سه راه بلوار برادران شهید نمکی استفاده کنند.

وی افزود: این اقدام به مناسبت جشن میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) صورت گرفته است که مردم استان کردستان ارادت خاص و ویژه‌ای نسبت به آن حضرت دارند.

شهردار سنندج گفت: پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی در شش طبقه و به مساحت یک هزار و ۹۰۰ مترمربع با گنجایش ۴۳۵ خودرو به عنوان یکی از مجهزترین پارکینگ‌های غرب کشور آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

رشیدی ادامه داد: هفته وحدت یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است و فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی است.

وی تصریح کرد: وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه‌ها است که پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) به استناد آیات قرآن کریم و اعتصام به حبل‌المتین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به عقد اخوت و برادری فراخواند و بدین‌سان برای اولین بار گلبانگ وحدت در فضای مدینه طنین‌انداز شد.

شهردار سنندج گفت: هفته وحدت چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام و پیام‌آور آن است که مسلمانان با اتحاد و یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار در سایه دستورات پیامبر و عترت پاک آن حضرت خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگهدارند و در سایه قرآن و سیره نبوی وحدت و یک‌رنگی خود را حفظ کنند.

کد خبر 691394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.