دستگیری قاتل مسلح فراری در کمتر از ۴۸ ساعت

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن دو نفر و مجروح کردن سه نفر دیگر متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی امروز _ جمعه هفتم مهرماه_ در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن دو شهروند مرد ۳۵ و ۴۰ ساله در فراشبند و مجروح کردن سه مأمور انتظامی به سمت کوه‌ها و باغات اطراف شهرستان قیر و کارزین متواری شده بود با اشراف اطلاعاتی پلیس و تلاش تیم‌های زبده از افسران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی شهرستان‌های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند کمتر از ۴۸ ساعت در کوه‌های اطراف شهرستان قیرو کارزین دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مزاجی مأموران مصدوم شده رضایت‌بخش است، افزود: در مخفیگاه متهم یک اسلحه کلاش به همراه خشاب و تعدادی مهمات کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم برای تحقیقات بیشتر در خصوص علت و انگیزه قتل در اختیار مقام قضائی قرار گرفت تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و مأموران انتظامی با هرگونه شرارت و ناامنی در هر نقطه‌ای از استان قاطعانه برخورد خواهند کرد.

کد خبر 691380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.