آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان با حضور رئیس جمهور

رئیس‌جمهور با حضور در محل پروژه از روند اجرا و پیشرفت مرحله نخست طرح انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان بازدید کرد، با حضور رئیس‌جمهور فاز دوم عملیات اجرایی این طرح آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که صبح امروز از طریق فرودگاه شهید بهشتی وارد اصفهان شده بود، با حضور در محل پروژه از روند اجرا و پیشرفت مرحله نخست طرح انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان بازدید کرد.

رئیس‌جمهور با همراهی استاندار اصفهان و وزیر نیرو با حضور در محل پروژه و حین بازدید از روند اجرای طرح، با تعدادی از عوامل اجرایی و عمرانی گفت‌وگو کرد، استاندار اصفهان نیز توضیحاتی را درخصوص آخرین جزئیات این طرح برای آیت‌الله رئیسی ارائه کرد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با بیان اینکه پروژه تاکنون ۴۷ درصد پیشرفت داشته است، افزود: براساس توافقی که در جلسه وزارت‌خانه داشتیم، مقرر شد ۷۰ درصد برای مصرف صنعت و ۳۰ درصد نیز برای مصرف شرب اختصاص یابد.

رئیس‌جمهور در این بازدید از وزیر نیرو درخواست کرد که از آخرین جزئیات روند اجرای طرح توضیحاتی ارائه کند.

با حضور رئیس‌جمهور فاز دوم عملیات اجرایی این طرح آغاز شد، در مرحله نخست انتقال آب از دریای عمان ۷۰ میلیون متر مکعب و در مرحله دوم ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب به اصفهان انتقال داده می‌شود.

عملیات اجرایی مرحله نخست این پروژه مهرماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و هم اینک در ۲۴ نقطه فعال با حضور ۱۴ پیمانکار فعال است.

کد خبر 691367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.